In de losse verkoop valt vooral het verdere verval van de tv-magazines op, inclusief de grote kleppers in het magazinerek. Marktleider Dag Allemaal verliest 5% losse verkoop, maar verkoopt wel nog steeds elke week 133.116 stuks in de winkels. Niemand komt in de buurt. Het vlaggenschip van DPG Media wint overigens wel een procent abonnees bij. Nog bij DPG Media doet Humo het wel goed: het wint 2,6% in losse verkoop (en verliest 1,6% abonnees). Het is in de losse verkoop het enige lichtpunt in de tv-categorie, die qua verkocht volume nog altijd groot blijft. Tv Gids Primo ziet elke week 85.568 stuks over de toonbank gaan (-10%), Teve-Blad verkoopt wekelijks 52.238 exemplaren via de winkels (-5,7%), Tv Familie houdt het op 30.948 exemplaren (-13,3%). Tv Familie en Tv Gids Primo noteren dan wel weer een stijging met dubbele cijfers qua abonnementen. Story tot slot zakt naar 33.585 exemplaren los verkocht (-8,3%).